2012. október 6., szombat

Bevezető

A történet, a Fifty Shades of Grey - A szürke ötven árnyalat c. könyv vége után játszódik. Két évvel később...

A gyönyörű fiatal milliárdos, Christian Grey egyedi ízlésétől és sötét titkaitól elbátortalanodva Anastasia Steele kilép a kapcsolatból, és hogy felejteni tudjon. Párizsba költözik, Ahol új életet kezd és beindítja karrierjét egy párizsi könyvkiadónál.

Két évvel később azonban visszatér oda, ahonnan elmenekült, csak hogy részt vehessen legeslegjobb barátnője esküvőjén, ahol újra szembe kell néznie "Ötven árnyalattal", aki iránt táplált érzelmei még mindig jelen vannak minden egyes ébredésnél.
Azonban, az esküvőre nem egyedül érkezik, hanem egy gyönyörű szép öt éves kislánnyal...

Vajon Christian - nak sikerül visszaszereznie Anastasia - t? Vagy Ana örökre véget vetett a kapcsolatuknak távozásakor?

Ha velem tartasz, megtudhatod a választ a történet kimeneteléből!

4 megjegyzés:

  1. istenem istenem már most imádtam írtam az üzi faladra
    és ide is csak annyit hogy áááááááááááááá
    na várom a kövit
    üdv
    Reni

    VálaszTörlés
  2. jól hangzik, biztos olvasni fogom :D
    Andi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon tetszik az ötlet, izgalmasnak ígérkezik a történet, biztos olvasni fogom! :)
    Egy dolog van, ami szerintem nem kéne bele, mégpedig a gyerek... valahogy nem illik bele nekem...
    Várom a folytatást! ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól hangzik! Szerintem nagyon sikeres lesz :)
    siess a folyatással, engem már kellőléppen felcsigáztál :D




    Forci

    VálaszTörlés

Társoldalaim

°°Amiket én olvasok és ahová érdemes benézni°°