2014. március 31., hétfő

Hali!

Hey Ho!

Elérkeztünk a márc. 31 -éhez, amely napra ígértem is a jelentkezést a részemről. Hihetetlen, hogy ilyen hamar eltelt ez a 16 nap... de nem is ez most a fontos. Ha nem az, hogy mire jutottam és mire nem.
Bár mondhatnám azt, hogy holnap avagy a hét valamelyik nap már jelentkezem is az új történettel! De, nem mondhatom! Nem mondhatom mert nem tudtam még eldönteni, hogy milyen történetet hozzak -e nektek, avagy, neki is kezdjek -e egyáltalán. Három történeten is gondolkoztam, és gondolkozom is, amelyet ide a blogra is hozhatnék... fejben írogatom is... de hogy melyikre is esik majd "esetlegesen" a választásom, azt még nem tudom. Még magam is vonakodom és tanakodom rajta, mert nem szeretnék úgy járni, mint a Friendship Love történetemmel.
Ezért én most csak annyit mondanék, hogyha valamikor a közeljövőben nem jelentkeznék egy új történettel, akkor valószínűleg ez a bejegyzés volt itt az utolsó, amelyet hoztam nektek. :$

Sajnálom, de feleslegesen az egyik hónapról a másikra, már nem akarok ígérgetni, hogy lesz avagy sem történet, mert tényleg nem tudom. Csak azt, hogy majd idővel elválik, eldől, hogy mi lesz.

Köszönöm mindazoknak akik megvártak, és itt voltak velem ezen a blogon, és várták a fejleményeket. :/

Goodbye!
               Candy D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Társoldalaim

°°Amiket én olvasok és ahová érdemes benézni°°