2015. március 16., hétfő

Írások egy helyen...

Hey Ho!

Hűha... régen volt itt ezen a blogon bejegyzés. És azt sem tudom, hogy van -e olyan ember, aki még visszanéz ide, avagy aki olvasná az itt írtakat. De hát ha...

Ami miatt végül is én most ezt a bejegyzést írom/írtam az az, hogy a Writtings nevezetű blogomon, mint a régi történeteimet, mint a régi és új novelláimat/kisebb történeteimet raktam és rakom fel.

Olvasási lehetőségek: Alkonyatos, RobStenes, One Directionos, Fifty Shades of Grey - alapú több fejezetes történetek.

Ezek mind az én írásaim, régiek és újak egyaránt.

Akit esetleg érdekel, az itt erre a linkre kattintva, megkukkanthatja a blogot:


Köszönöm,

És

Üdv mindenkinek!

Dóry

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Társoldalaim

°°Amiket én olvasok és ahová érdemes benézni°°