2013. július 19., péntek

Letöltési link!

Drága Olvasóim!

Mint ahogyan a szavazás állás pontja is mutatja, igencsak mind a 26 szavazó arra voksolt le, hogy letölthető legyen a blogon nem rég befejeződött történet. Én az ígéretemhez tartva magam, letölthetővé is teszem ezt a történetet!
De... igen, ez a bizonyos "DE" szócskával arra szeretnék megkérni mindenkit, hogy ha lehet, ne másolja, és ne is továbbítja a történetemet. És amit a leginkább szeretnék, senki se tüntesse fel a sajátjaként!!!
Remélem ezt mindenki észbe tudja tartani, ugyanis én nem azért írtam meg ezt a változatot a Fifty Shades-ból, hogy aztán más valaki lemásolja, sőt mi több a sajátjaként tüntesse fel. Hiszen még is csak, én dolgoztam vele, napokon át a fejezeteken, és magán a történeten is.

Az alábbi címre kattintva, letölthetitek a törit!


Egy köszönőmet azért kaphatnék érte? *.*

....

A folytatásokról még nem tudtam dönteni, ugyanis míg az egyik héten beleszeretnék kezdeni az újabb történetbe, addig a másik héten már nem igazán. Bár igaz, hogy vannak alaptőrijeim, mégsem igazán tudtam dűlőre jutni. De igyekszem minél előbb valami döntésre jutni. Csak még egy kis türelmet kérek mindenkitől!

Hamarosan jelenkezem!

Üdv: Love_Day

8 megjegyzés:

  1. Sziaa!
    Köszi, hogy el lehet tölteni, egyik nem bloggeres barátnőm amúgy is el akarta olvasni. :))
    Szerintem kezdj bele a törikbe, – egészen addig amíg te is élvezed, hogy írsz, - mert az eddigieket is nagyon szerettem. :) HA belekezdesz, az milyen témájú lesz?:)
    További kellemes nyarat. Forcii:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Forci!

      Nagyon szívesen! Örülök, hogyha a kedvedre/kedvetekre lehettem. :) Köszönöm, hogy írtál!
      Az írást egyenlőre most szüneteltetem egy kis ideig. Hogy meddig, azt nem tudom. Mindenesetre kell, egy kis idő amíg újra tudok majd összpontosítani az írásra, már ha a továbbiakban is, lesz még hozzá kedvem.
      Erőltetni nem igazán akarom... már lassan három éve, hogy írok megszakítások nélkül. Éppen ezért, kell némi idő amíg az írás téren is ki pihenem magam.

      Ha mégis arra jutok, hogy folytatom az írást. Akkor ugyan ebben a témában fogok majd írni. Csak más körülmények, s más alapok folyamán.
      A főszereplők az ugyanazok lesznek. De másként, más karakter ábrázolásában. :)

      Viszont kívánom neked is, hogy legyen szép és kellemes nyarad!

      Love_Day

      Törlés
  2. Imádlak te lány! <3 Köszönöm, hogy olvashattam a történetedet, bár nem komiztam, de mindig jelen voltam a pipálgatásban. :D
    És azt is köszönöm, hogy letölthetővé tetted a történetet. *-* És, amit mondtam neked emailben is, nyugodtan kezdj bele, mert mindenben, amiben csak tudlak, támogatlak.:D
    Millió puszi: Beus

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádlak (te lány)!!! <3 Én köszönöm, hogy olvastad, és hogy jelen voltál. *.* Örülök, hogy a te kedvedre is tehettem, ahogyan te is anno, amikor letölthetővé tetted az egyik töridet! :)
      Tudom, hogy támogatsz. Észben is tartom, ne feledd! ;) Amint lesz időm, írok is majd neked! *.*
      Millió puszi és ölelés neked is!

      Love_Day

      Törlés
  3. szia!

    Nagyon jó kis történet lett belőle :)
    Örülök én is, hogy letölthető a story. így még bármikor visszaolvashatom :)
    Igaz nem olvastam a könyvet, de így is tudtam követni a történeted. Ha lesz majd több időm elolvasom a könyvet.

    Egy kicsit töltődj fel, és utána eldöntöd, hogy folytatod-e (remélem igen)az írást. :)

    Szerintem nem csak én fogom majd olvasni ahogy az előttem kommentelők írásából kiveszem :)

    Kellemes nyarat kívánok :)

    Nóci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Nóci!

      Nagyon szépen köszönöm, hogy ide is írtál! Engem ér az öröm, hogy örülsz a letöltés lehetőségének, ahogyan annak is csak örülni tudok, hogy mindvégig nyomon követted ezt a történetemet is, ahogyan az előzőeket is! :)
      Élvezem a mostani kis szabadságomat, amelyet sajnos csak még csak a holnapi napon élvezhetek, mert utána vissza kell mennem melózni... de mellette, az írást egyenlőre szüneteltetem. Kissé elfáradtam így az írás terén, így most kell egy kis idő, amíg megtudom hozni a végleges döntést, miszerint abba hagyom az írást, avagy még nem, és helyette tovább írok majd. :)

      Köszönöm szépen neked! Viszont kívánom neked, is legyen továbbra is szép, vidám, és kellemes nyarad! :)

      Love_Day

      Törlés
  4. Drága Dóry-m ♥!

    Tegnap én is letöltöttem a történetet és már el is olvastam, újra :) Annyira a szívemhez nőtt, igaz, nem kommenteltem, de pipálni pipálgattam, amikor visszaolvastam a részeket :D

    Kíváncsian várom, hogyan döntesz majd az írás terén :) Ha úgy döntesz, hogy folytatod, akkor jól jegyezd meg: Rám számíthatsz ♥!

    További szép napot és nyarat kívánok ♥!

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Macy-m!

      Örömmel tölt el, hogy megszeretted a történetet, és hogy írtál nekem. Amit, ezúton köszönök is neked! *.*
      Ahogyan azt is, hogy számíthatok rád! Te tud, hogy te is rám! ♥♥♥
      Neked is további szép napot, és nyarat kívánok!

      Love, Love_Day

      Törlés

Társoldalaim

°°Amiket én olvasok és ahová érdemes benézni°°