2012. december 3., hétfő

Magyarázat + még valami!

Sziasztok.

Először is kezdeném a magyarázattal, amellyel a történet kimenetelét szeretném kifejezni-tisztázni.
Mint ugye bár, a történetet úgy kezdtem el, hogy az első könyv bejezte után, öt évvel folytatódik, az én szemszögemből - pontomból.
Azonban az utóbbi fejezet megírásakor, amelyet a bétám épp átnézett és javítgatott, azt a kérdést tette fel nekem, hogy nem lehetne-e az öt évet, két évre lecsökkenteni, hisz az az öt év mégiscsak hosszú időnek tűnik,  ha jobban belegondolunk. Legalábbis mi ketten átgondoltuk és átfontoltuk, és arra lyukadtunk ki, hogy mindössze csak két év telt el az első könyv befejezte után.
A kis Ana pedig ugyan úgy öt éves marad, s mindössze csak három éves volt akkor, amikor Ana megismerte, és négy volt akkor, amikor Ana-hoz került.
Igaz kicsit - vagyis eléggé bonyolultnak és zavarosnak tűnhet most ez az egész, de higgyétek el, hogy nekem is az. Hiszen mostantól nem az öt év elteltén kell gondolkoznom, ha nem két év eltelte után. :/ S ugyebár ez nekem is felkavarta a szálakat, de igyekszem kihozni belőle a javát, és a jót.

Az esetleges mondatokat, amelyekben az szerepel, hogy a társaság és maga Christian is az első Ana-val találkozásuk során azt hitte, hogy esetleg az övé a kislány... azt kivettem a fejezetből... amelyet szándékunkban áll ki is javítani. S minden ami ilyesmire utal, vagy mutat azt is szintén átjavítjuk. :S

Őszintén az elnézéseteket kérem, amiért így megkavartam a szálakat, de csak remélni és bízni tudok abban, hogy megértetek, s hogy nem hagyjátok el a blogot - s hogy továbbra is figyelemmel fogjátok majd kísérni a történéseket. :/

A következő fejezetet megpróbálom ezen a héten hozni, de bármilyen változás felmerülne, azt a Chat-ben ki fogom írni, mindenféleképpen. :)

Másodszor pedig, amit én és Dóry(a segítőm) nyitottunk blogot, amely különböző versenyekre hívja fel a figyelmeteket, az első pályázatra való felhívásunkra a novellákat még mindig várjuk, dec. 6 - ig.

Reméljük, hogy gondolkoztok a felhíváson, s hogy jelentkeztek.

A megértéseteket a történet apró változtatása miatt előre is köszönöm. Az esetleges jelentkezéseket, és a beküldendő novellákat pedig szívesen várjuk, amelyeket előre is köszönünk. :)


Üdvözlettel: Love_Day

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Társoldalaim

°°Amiket én olvasok és ahová érdemes benézni°°