2013. június 11., kedd

Hírek!

Drága Olvasóim!

Sajnálatomra most is csak ismételni tudom magamat, miszerint: rettentően röstellem magam, amiért megint csak késem a frissel. :/
Sajnos, az elmúlt két hétben, elég csúnyán megfáztam, s ráadásul a vesém is felfázott, amely alapjából véve se jó, de nálam aztán meg végkép, nem. :( Ráadásul a múlt héten, annyira rosszul éreztem magam, hogy még dolgozni sem tudtam menni - így betegszabin voltam -, azonban helyette fekvő beteg lett belőlem, amelyet félig meddig még élveztem is... de nem egészen. Nem jó az, ha az ágyat kell nyomnod, akkor is ha nem akarod. :/
Ma már, valamivel jobban vagyok... de azért, még nem teljesen... de még így is vissza kellett mennem melóznom....

Szomorúságomra mondva, nem tudtam magamat tartani ahhoz, amit korábban a chat-ben kiírtam, és amit a blogra is jobb oldalt kiírtam, miszerint igyekszem legalább részlettel, avagy a teljes fejezettel. De még sem hoztam egyiket sem, amiért bocsánatot is kérek.
De értsétek meg kérlek, hogy amikor az ágyat nyomtam éjjel - nappal, orrfújástól a folytonos tüsszögésig... ráadásul úgy, hogy a vesém is fájt... hát, ekkor ebben az állapotomban, nem igazán tudtam.. azaz egyáltalán nem tudtam sem a következő részre, sem pedig a történetre koncentrálni. :/

Megpróbálok a hétvégére össze hozni valamit (s remélem is, hogy sikerülni is fog), DE nem ígérhetek, s nem ígérek semmit!

A megértéseteket előre is köszönöm.

Love_Day

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Társoldalaim

°°Amiket én olvasok és ahová érdemes benézni°°